دستگاه اتوماتیک چوب
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / لبه چسبان کارگاهی / دستگاه لبه چسبان | نمایندگی فروش لبه چسبان کارگاهی
دستگاه لبه چسبان

دستگاه لبه چسبان | نمایندگی فروش لبه چسبان کارگاهی

دستگاه لبه چسبان با کیفیت درجه یک در این نمایندگی فروش آنلاین عرضه می گردد. جهت خرید انواع لبه چسبان کارگاهی با قیمت بی واسطه همین حالا سفارش خود را در این مجموعه ثبت نمایید.

دستگاه لبه چسبان چه کاربرد و مزایایی دارد؟

همه افرادی که در حوزه چوب و مصنوعات چوبی فعالیت دارند با دستگاه لبه چسبان آشنا هستند لذا مختصرا به معرفی این وسیله ارزشمند خواهیم پرداخت.
تخته های ام دی اف و نئوپان پس از برش وارد مرحله روکش سازی می شوند، بدین صورت که با انواع روکش های موجود امکان روکش شدن را دارند و روکش می شوند. اما این روکش ها فقط سطح رویی و زیرین این اوراق را می پوشانند و لبه های برش خورده به همان شکل اولیه باقی می مانند.
وجود دستگاه لبه چسبان از این جهت که عمل پوشش دهی لبه های ناهموار، زمخت و خشن ورق های چوبی را انجام می دهد در کارگاه ها و کارخانجات تولیدی صفحات چوبی بسیار رایج می باشد.
در گذشته عملیات لبه چسبانی به وسیله نوارهای چسب دار مخصوصی با اتو انجام می شد که این فرآیند بسیار سخت و وقت گیر بود و همچنین نتیجه کار زیاد جالب و ظریف نبود. از این رو دستگاه های لبه چسبان طرفداران ویژه ای پیدا کردند.
از مهم ترین مزیت دستگاه های لبه چسبان که در ظاهر برای زیبا سازی لبه های ورق های چوبی به کار می روند می توان به بالا رفتن مقاومت تخته چوب و جلوگیری از لب پر شدن آن اشاره نمود.

دستگاه لبه چسبان

چه عواملی بر قیمت لبه چسبان کارگاهی موثرند؟

شایان ذکر است که دستگاه های لبه چسبان دارای بیشترین تنوع در کارکرد می باشند که در انواع ۳ ایستگاهی تا ۸ ایستگاهی موجود می باشند. منظور از ایستگاه کارکرد دستگاه است که دستگاه لبه چسبان ۳ ایستگاهی قابلیت ۳ عملکرد را دارد و به همین نسبت دستگاه لبه چسبان ۸ ایستگاهی قابلیت ۸ عملکرد را دارد.

از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت دستگاه لبه چسبان کارگاهی به موارد زیر می توان اشاره نمود:

  • نوع دستگاه لبه چسبان (تعداد ایستگاه)
  • کیفیت موتور
  • کیفیت قطعات الکتریکی به کار رفته
  • میزان دقت دستگاه
  • برند دستگاه
  • مرکز فروش خریداری شده

با توجه به عوامل نام برده شده توصیه می شود برای خرید یک دستگاه باکیفیت و در عین حال ارزان قیمت به مرکز فروش معتبری که در ادامه به شما معرفی خواهیم نمود مراجعه نمایید، تا خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

مرکز فروش مستقیم لبه چسبان مارک معتبر

همانطور که متوجه شدید لبه چسبان ها دستگاه هایی با طول عمر بالا هستند که چندین سال مورد استفاده قرار می گیرند. پس به جهت بالا رفتن طول عمر دستگاه ضروریست که جنس مرغوب را تهیه کرد تا احتمال خرابی آن کم تر باشد.
این مرکز فروش، سالهاست که در زمینه فروش انواع دستگاه های لبه چسبان در انواع مختلف با کیفیت اعلا در حال فعال می باشد و باکیفیت ترین دستگاه لبه چسبان کارگاهی را با مارک های معتبر به بازار عرضه می کند.
جهت تهیه بی واسطه و ارزان قیمت دستگاه لبه چسبان می توانید خرید مستقیم را از طریق این مرکز فروش غیر حضوری تجربه کنید. همکاران ما پاسخگوی تمامی سوالات شما پیرامون کارکرد و قیمت انواع لبه چسبان خواهند بود.
شما خریداران محترم به راحتی می توانید سفارش اینترنتی خود را در این مجموعه به ثبت برسانید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ