دستگاه اتوماتیک چوب
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / پانل بر اتوماتیک / دستگاه پانل بر افقی تمام اتوماتیک | بازرگانی تمیشه
قیمت پانل بر دست دوم نوین چوب

دستگاه پانل بر افقی تمام اتوماتیک | بازرگانی تمیشه

دستگاه پانل بر افقی تمام اتوماتیک نوین چوب را می توانید با منصفانه ترین قیمت و عالی ترین کیفیت هم اکنون از طریق بازرگانی تمیشه خریداری نمایید.

تفاوت پانل بر اتوماتیک و غیر اتوماتیک چیست؟

پانل بر یکی از ابزارآلات حوزه نجاری می باشد که عمل برش قطعات چوب و مصنوعات چوبی را انجام می دهد، بدین صورت که تکه های بزرگ چوب و یا ام دی اف را به قطعات کوچک تر تبدیل می کند.
تخته ها و صفحات چوب بر روی میز مخصوص پانل بر توسط اهرم ثابت می شوند سپس دستگاه پانل بر به وسیله تیغه ای که دارد صفحات را برش دهد.

دستگاه پانل بر در ۲ نوع زیر موجود می باشد:

  1. دستگاه پانل بر غیر اتوماتیک (دستی)
  2. دستگاه پانل بر اتوماتیک

عملکرد پانل بر غیر اتوماتیک که در گذشته بیشتر مرسوم بوده، به این شکل است که تیغه برش را یک نفر به عنوان اپراتور دستگاه هدایت می کند تا برش های مخصوص را در نقاط مشخص شده ایجاد نماید.
عملکرد پانل بر اتوماتیک که امروزه بیش تر مورد توجه کاربران قرار می گیرد، بدین شکل است که امکان اتصال به کامپیوتر جهت استفاده از نرم افزارهای برش چوب را دارد و طبق اندازه ها و برنامه از قبل داده شده، قطعه چوب را برش می دهد.
در نتیجه کار با پانل بر اتوماتیک بسیار آسان تر از نمونه غیر اتوماتیک که به آن پانل بر دستی نیز می گویند، خواهد بود. از دیگر تفاوت های این ۲ نمونه می توان به دقت و ظرافت در برش ها توسط پانل بر اتوماتیک اشاره نمود، در حالی که در پانل بر دستی هدایت شده توسط اپراتور ممکن است خطاهایی صورت بگیرد.
شایان ذکر است که دستگاه های پانل بر در ۲ نوع مختلف (پانل بر افقی و پانل بر عمودی) در بازار موجود می باشند. دستگاه پانل بر افقی تمام اتوماتیک یکی از بهترین و دقیق ترین پانل برهای موجود می باشد که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

دستگاه پانل بر افقی تمام اتوماتیک

بهترین دستگاه پانل بر افقی تمام اتوماتیک از کجا بخرم؟

لازم به ذکر است که دستگاه های پانل بر افقی همانطور که از نامش پیداست به صورت افقی در جای خود قرار می گیرند و در دو نوع ریل خطی مستقیم و ریل هدایت گر استوانه ای، بنا به درخواست مشتری تولید می گردد.
بهترین دستگاه پانل بر اتوماتیک را می توان دستگاهی نامید که علاوه بر کارکرد عالی، دقت و ظرافت بالا در ایجاد برش ها، از مرغوب ترین متریال تولید گشته باشد. از این رو می تواند چندین و چند سال عملکرد مطلوبی را برای خریدار داشته باشد.
برای خرید دستگاه پانل بر افقی تمام اتوماتیک پیشنهاد می کنیم، به مرکز فروش معتبری که در ادامه معرفی خواهیم نمود مراجعه نمایید.

مرجع فروش دستگاه پانل بر با قیمت ارزان

بازرگانی تمیشه به عنوان یک مرجع فروش معتبر و شناخته شده در کشور در حال فروش انواع ابزارآلات صنایع چوب مانند دستگاه های پانل بر می باشد.
در این بازرگانی فروش دستگاه پانل بر افقی تمام اتوماتیک با مقرون به صرفه ترین قیمت ممکن به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای عرضه می گردد.
جهت استعلام قیمت پانل بر نوین چوب و مشاهده انواع محصولات دیگر و در نهایت ثبت سفارش خود با همکاران ما در این مجموعه در تماس باشید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ