دستگاه اتوماتیک چوب
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / پانل بر ام دی اف / دستگاه پانل بر ام دی اف قیمت | فروش ویژه پانل بر
ارزانترین دستگاه پانل بر ام دی اف

دستگاه پانل بر ام دی اف قیمت | فروش ویژه پانل بر

دستگاه پانل بر ام دی اف قیمت های متنوعی در بازار دارد که با توجه به نوع آن تعیین می گردد. مرکز فروش آنلاین ماشین آلات صنعتی، شرایط ویژه ای برای خریداران پانل بر اتوماتیک در نظر گرفته است.

حتما تا به حال نام پانل برها را شنیده اید. این دستگاه جزو الزامات در حوزه نجاری محسوب می شوند. در این مقاله شما را با انواع پانل برها آشنا کرده و در انتها بهترین شیوه خرید دستگاه پانل بر ام دی اف قیمت مناسب را معرفی می نماییم.

نقش دستگاه های پانل بر در صنعت چوب و ام دی اف

پانل برها یکی از اعضای مهم خانواده ماشین آلات صنعت چوب و فرآورده های چوبی به شمار می روند. به کمک این دستگاه می توان به آسانی و با دقت و سرعت بالا صفحات اولیه را به قطعات کوچک تر برش زد.
طرز کار دستگاه پانل بر اتوماتیک به این صورت است که ابتدا ورقه های ام دی اف یا هر ماده اولیه دیگری روی میز برش دستگاه قرار می گیرند و توسط اهرم فشار ثابت می شوند. سپس یک تیغ اره در سرتاسر ورقه ها روی حمال جا به جا شده و طبق برنامه عملیات برش را در زوایای تعیین شده انجام می دهد.

به طور کلی دستگاه های پانل بر بر حسب کارایی به دو دسته تقسیم می گردند:

  1. پانل بر افقی: به طور افقی در محل نصب شده و تیغ اره اصلی و تیغ شیار زنی هر دو در یک راستا قرار می گیرند. میز برش دستگاه معمولاً از جنس فولاد است تا از جا به جایی و لغزیدن صفحات اولیه حین عمل برش جلوگیری شود.
  2. پانل بر ایستاده یا عمودی: میز برش دستگاه به صورت عمودی در محل قرار گرفته و تفاوت عمده آن با مدل افقی در همین جهت قرار گیری میز است. این نوع پانل بر فضای کمتری نسبت به مدل افقی اشغال می کند و همچنین به نیروی انسانی کمتری نیاز دارد.

دستگاه پانل بر ام دی اف قیمت

بهترین دستگاه پانل بر اتوماتیک از کجا بخرم؟

لازم به ذکر است که برای خرید پانل بر اتوماتیک متناسب با نیاز خود، باید به این نکته توجه نمایید که اگر به نیروی انسانی و فضای کافی در محل دسترسی ندارید، خرید پانل بر عمودی نسبت به مدل افقی پیشنهاد می شود.
از دیگر مواردی که هنگام خرید پانل بر می بایست به آن توجه نمود، برند سازنده دستگاه است چرا که در کیفیت و عملکرد دستگاه نقش مستقیمی دارد.
البته ناگفته نماند که اکثر دستگاه های پانل بر موجود در کشور وارداتی بوده، لذا برای داشتن یک خرید تضمینی از نمایندگی های انحصاری معتبر اقدام کنید تا گارانتی دستگاه هم در اختیار شما خریداران عزیز قرار داده شود.
دستگاه پانل بر ام دی اف قیمت های متفاوتی در بازار دارد که با توجه به نوع، کیفیت و نوسانات نرخ ارز تعیین می گردد.
البته می توان برای صرفه جویی در قیمت، پانل بر ام دی اف دست دوم خریداری نمود به شرطی که از سلامت قطعات و کارایی آن مطمئن باشید.

فروش ویژه پانل بر ام دی اف قیمت مناسب

آیا قصد خرید بهترین دستگاه پانل بر نو یا دست دوم را معتبر دارید؟ آیا می خواهید دستگاه پانل بر ام دی اف قیمت مناسب را بی واسطه خریداری نمایید؟
نمایندگی معتبر ماشین آلات تمیشه عرضه و فروش انواع دستگاه پانل بر اتوماتیک، شرایط ویژه ای برای شما خریداران عزیز فراهم نموده است.
بهترین قیمت پانل بر اتوماتیک تنها در این نمایندگی آنلاین عرضه می شود و این امر تنها به خاطر حذف واسطه ها و خرید مستقیم از تولید کننده یا وارد کننده اصلی کالا می باشد.

همچنین با خرید از این مرکز آنلاین، گارانتی معتبر شرکتی هنگام تحویل دستگاه در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. پس همین حالا در وب سایت سفارش خود را ثبت کنید و در اسرع وقت باکیفیت ترین دستگاه پانل بر ام دی اف را تحویل بگیرید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ