دستگاه اتوماتیک چوب
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه لبه چسبان / خرید دستگاه لبه چسبان کارکرده با قیمت عالی
خرید دستگاه لبه چسبان کارکرده

خرید دستگاه لبه چسبان کارکرده با قیمت عالی

خرید دستگاه لبه چسبان کارکرده با قیمت عالی از این نمایندگی معتبر امکان پذیر است. متقاضیان می توانند بهترین لبه چسبان پایون دست دوم را زیر قیمت بازار در وب سایت سفارش دهند.

همانطور که می دانید در سال های اخیر صنعت چوب و فرآورده های چوبی به طرز قابل توجهی توسعه یافته و تجهیزات و ماشین آلات نجاری نسبت به گذشته بیشتر مورد توجه فعالان این حوزه قرار گرفته اند. در این مقاله شما را با نحوه خرید دستگاه لبه چسبان کارکرده آشنا خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

هر آنچه درباره لبه چسبان ها نمی دانید

امروزه یکی از اساسی ترین و متداول ترین دستگاه ها در صنعت چوب، دستگاه های لبه چسبان هستند.
ورقه های چوب یا ام دی اف بعد از برش، دارای ظاهری زشت و زمخت می باشند. وظیفه اصلی دستگاه لبه چسبان، چسباندن نوارهای مخصوص به لبه های برش خورده کار می باشد که این کار علاوه بر زیبایی بخشیدن به صفحات، باعث دوام بیشتر و همچنین افزایش مقاومت آن در برابر رطوبت، حرارت و ضربه می گردد.

دستگاه های لبه چسبان بر اساس سایز و کارکرد دو نوع ثابت و قابل حمل دارند:

  1. لبه چسبان ثابت، در مقیاس های وسیع به کار می رود، از ویژگی های این دستگاه می توان به دقت بالای دستگاه و بهبود کیفیت کار اشاره نمود.
  2. لبه چسبان قابل حمل در مقیاس های کارگاهی و برای صفحات کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه دقت آنچنان بالایی ندارد، لذا مهارت شخصی کاربر در کیفیت نهایی کار بسیار موثر است.

خرید دستگاه لبه چسبان کارکرده

دستگاه لبه چسبان پایون قیمت مناسب

یکی از مهم ترین مشخصه های دستگاه لبه چسبان، تعداد ایستگاه های آن می باشد که هر ایستگاه قابلیت های ویژه ای به دستگاه اضافه می کنند و برای مصارف خاصی به کار می رود.
ایستگاه پیش گرمایش، پیش فرز، چسب و پرس، اره سر و ته زن، کرنر زن، لیسه، براق کننده و پولیش از ایستگاه های مهم و پرکاربرد دستگاه لبه چسبان هستند.
در حقیقت هرچه تعداد ایستگاه های لبه چسبان بیشتر باشد، کارایی بهتر دستگاه و بالا رفتن کیفیت نهایی محصول را به دنبال دارد.
قیمت دستگاه لبه چسبان در بازار متغیر است که با توجه به برند سازنده، نوع دستگاه و تعداد ایستگاه های آن تعیین می شود.
یکی از بهترین برندهای سازنده دستگاه لبه چسبان، برند پایون بوده که از کارایی فوق العاده ای برخوردار است و به نسبت قیمت مقرون به صرفه ای دارد.
جهت خرید دستگاه لبه چسبان کارکرده پایون تا انتهای مقاله با ما باشید.

خرید دستگاه لبه چسبان کارکرده پایون با قیمت استثنایی

نمایندگی های فروش تجهیزات صنعتی پایون به صورت حضوری و غیر حضوری (اینترنتی) مشغول به فعالیت هستند.
برای افرادی که به دنبال خرید اقتصادی می باشند، خرید دستگاه لبه چسبان کارکرده بهترین گزینه است به شرطی که آن را از یک مرکز معتبر خریداری نمایید.
پیشنهاد ما به شما مشتریان، خرید غیر حضوری از طریق وب سایت نمایندگی فروش دستگاه لبه چسبان پایون است. با این روش می توانید با حذف تمامی واسطه ها، بهترین لبه چسبان کارکرده و دست دوم را با نازل ترین قیمت روز تهیه کنید.

لازم به ذکر است که با خرید از این نمایندگی آنلاین خیالتان از بابت کیفیت دستگاه و قطعات آن راحت باشد. پس همین حالا برای سفارش دستگاه لبه چسبان کارکرده با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ