دستگاه اتوماتیک چوب
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / دورکن / قیمت دستگاه دورکن پایون سال ۱۴۰۱
قیمت دورکن پایون 1401

قیمت دستگاه دورکن پایون سال ۱۴۰۱

قیمت دورکن پایون ۱۴۰۱ را به صورت به روز را با این مجموعه تجربه کنید، شما می توانید محصول مورد نظر را از این مجموعه که فروش بهترین برند دستگاه دورکن را عهده دار است به صورت آنلاین خریداری فرمایید.

دورکن و کاربردهای آن در صنعت چوب و ام دی اف

همانطور که می دانید برای تهیه و ساخت وسایل مختلف چه با استفاده از چوب و متریال های دیگر نیازمند یک برش دقیق و صحیح هستیم که این عمل را دستگاه های مختلفی انجام می دهند‌ که یکی از بهترین آن ها دستگاه دورکن می باشد.
لازم به ذکر است که دستگاه دورکن که از ضروری ترین دستگاه ها در کارخانه های چوب و نجاری ها بوده، و دستگاهی می باشد که به منظور برش دقیق انواع ورق طراحی شده است.
دقت کنید این دستگاه قابلیت های زیادی دارد‌ که از بهترین آن می توان به انجام برش های زاویه دار و برش های مستقیم به صورت دقیق و با استفاده از تیغ اره اشاره کرد.
همچنین دستگاه های دورکن انواع مختلفی دارند که می توان به دستگاه دورکن دستی و دستگاه دورکن اتوماتیک اشاره کرد، که در دورکن دستی همانطور که از اسمش مشخص است تمامی تنظیمات به صورت دستی انجام می شود و در دورکن اتوماتیک تنظیمات به صورت اتوماتیک می باشد.
از لحاظ سیستم حرکتی این دستگاه ها به سه دسته واگنی، ریل دار و لوکوموتیوی تقسیم می شوند.
دستگاه دورکن دارای اجزایی می باشد که این اجزا عبارت اند از: ریل دستگاه، گونیای پشت اره، موتور الکتریکی، میز پشت گونیا، موتور دستگاه، میز برش جلو، نگهدارنده برق، گونیای وسط ریل و گونیای جلو اره.
لازم است دقت کنید که دستگاه اره دورکن کاربرد بسیار زیادی در ساخت وسایلی همچون تخت خواب، کابینت سازی، میز تحریر، انواع کمد، میز ناهار خوری، صندلی چوبی، قفسه و کتابخانه دارد.
به علاوه استفاده از این محصول بسیار آسان بوده و نیاز به هیچ گونه تجربه خاصی ندارد.
اگر شما نجارها هم به دنبال دستگاه دورکن باکیفیتی هستید پیشنهاد می کنیم آن را از این مجموعه خریداری کنید که باکیفیت ترین محصول را برای متقاضیان در نظر گرفته است.

قیمت دورکن پایون ۱۴۰۰

قیمت دورکن پایون ۱۴۰۱

همانطور که می دانید امروزه خریداران دستگاه دورکن زیاد شده و تعداد آن ها روز به روز در حال افزایش است از این رو محصول مورد نظر توسط شرکت ها، سایت ها و مراکز مختلفی به فروش می رسد چرا که می دانند با فروش آن سود کلانی کسب می کنند.
از این رو به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید دستگاه دورکن از شرکت فروشنده، نسبت به معتبربودن آن اطمینان حاصل کنید چرا که امروزه شرکت ها، سایت ها و مراکز مختلفی در این زمینه به صورت کلاهبرداری عمل می کنند.
لازم است بدانید قیمت دورکن پایون ۱۴۰۱ با توجه به نوسانات بازار، کیفیت، نوع آن و شرکت فروشنده متفاوت است اما خب این مجموعه با در نظر‌ گرفتن اوضاع اقتصادی جامعه محصول مورد نظر را با قیمتی مناسب نسبت به سایر مراکز برای خربداران در نظر گرفته است.

فروش ویژه دستگاه دورکن مارک معتبر

این مجموعه که فروش ویژه دستگاه دورکن مارک معتبر را عهده دار است، در صدد بر آمده و با حذف واسطه ها محصول مورد نظر را به صورت مستقیم و بی واسطه در اختیار خریداران قرار می دهد.
یکی از بهترین شیوه های خرید و فروش، خرید به صورت اینترنتی و آنلاین می باشد چرا که خرید اینترنتی هزینه های بسیاری را کاهش داده و خرید و فروش را ساده می کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت دورکن پایون ۱۴۰۱ با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول شما

بهترین قیمت دورکن در سال ۱۴۰۱ کجا عرضه می شود؟

بهترین قیمت خرید دورکن در سال ۱۴۰۱ را می توانید همین حالا از طریق نمایندگی تمیشه، استعلام نمایید. خریداران می توانند از فرصت مشاوره رایگان قبل از خرید، جهت خریدی آگاهانه تر، استفاده نمایند.

دورکن بهتر است یا پانل بر؟

دورکن و پانل بر در برندها و مدل های مختلف به عنوان دستگاه برش کات یا برش ام دی اف بکار می روند. در این میان سرعت و دقت پانل بر، بیشتر از دورکن می باشد. این خود کاربران هستند که تصمیم می گیرند کدام دستگاه برایشان مناسب تر است.

4.7/5 - (3 امتیاز)
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ