دستگاه اتوماتیک چوب
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه cnc / خرید و فروش دستگاه cnc با لیست قیمت روز
قیمت دستگاه CNC

خرید و فروش دستگاه cnc با لیست قیمت روز

خرید فروش دستگاه cnc با لیست قیمت روز در معتبرترین فروشگاه اینترنتی و با قیمتی باورنکردنی انجام می شود. این مجموعه بهترین دستگاه cnc پیشرفته را با کیفیت عالی به فروش می رساند.

دستگاه cnc چگونه دستگاهی است؟

در دنیای امروزی، شاهد تغییرات و پیشرفت های بسیار زیادی هستیم که می توان گفت تمامی این مراحل زیر مجموعه ماشینی شدن تمام فرآیند کاری، تجهیزات و محصولات حوزه های مختلف است.
این ماشینی شدن، باعث تولید دستگاه های مدرن و بسیار کارآمدی می شود که قطعا تاثیرات بسیار خوبی بر میزان رشد و عملکرد صنایع تولیدی دارد.
اما در این میان با فرآیند ماشینی شدن، تجهیزاتی به تولید رسیده است که به عنوان دستگاه های ماشین‌ کاری مورد استفاده قرار می گیرند که این ماشین کاری ممکن است برای هر نوع محصولی باشد.
دستگاه cnc یکی از این تجهیزات کارآمدی است که به صورت اتوماتیک بوده و برای ماشین کاری محصولاتی چون چوب، فلز، پلاستیک، آلومینیوم و غیره به کار می رود.
این دستگاه، باعث بالا رفتن سرعت و دقت انجام فعالیت‌ های مختلف کار می شود که برای ایجاد نقش و نگار بر روی وسایل گران قیمت و باارزش نیز از آن استفاده می کنند.
دستگاه پیشرفته cnc, شامل یک مینی کامپیوتر یا میکرو کامپیوتر است که به عنوان واحد کنترل دستگاه عمل می کنند و وظیفه ارسال برنامه‌ های لازم جهت برش و یا حک فلزات و غیر فلزات را بر عهده دارند.
تمامی مواد با استفاده از این دستگاه کارگاهی، قابل ماشین‌ کاری هستند و ابزار یا قطعات زیادی در آن با نام های دستگاه تراش، دستگاه فرز و ماشین حفاری وجود دارد.
به هنگام خرید فروش دستگاه cnc به تمامی جزئیات دستگاه و قدرت موتور آن توجه کنید، تا یک انتخاب به صرفه ای داشته باشد.

انواع دستگاه cnc چوب بر حسب مدل دستگاه

همانگونه که اشاره شد، دستگاه cnc از تجهیزات پیشرفته و مدرنی است که وظیفه حکاکی روی تمامی محصولات را در هر اندازه ای دارد.

این دستگاه با توجه به نوع مدل به دو دسته عمودی و افقی تقسیم می شود که عملکرد این دو دسته شباهت بسیاری به هم داشته؛ اما در روش کار با یکدگر متفاوتند و همین موضوع باعث می شود که از هر کدام از این دو دسته در صنایع و کارهایی مختلفی استفاده کنند.

  1. دستگاه cnc عمودی
    این دستگاه به صورت عمودی بوده و از قیمت پایین تری نسبت به مدل افقی برخوردار است که اسپیندل این دستگاه در سر جای خود ثابت می باشد.
    ابزار برش این دستگاه، به صورت عمودی حرکت می کنند که این حرکت عمودی دستگاه باعث می شود برای دریل کاری و سوراخ‌ کاری مورد استفاده قرار بگیرد.
  2. دستگاه cnc افقی
    این دستگاه به صورت افقی بوده و حرکت آن نیز افقی می باشد و زمان پروژه های بزرگ را کاهش می دهد که نسبت به مدل عمودی گران تر است.
    این دستگاه پیشرفته یک میز چرخشی یکپارچه ای دارد که این یکپارچگی و انعطاف پذیری آن باعث سهولت انجام برش زاویه های پیچیده تر می شود.

توجه داشته باشید که قبل از خرید فروش دستگاه cnc به مدل آن توجه کنید.

خرید و فروش دستگاه cnc

خرید فروش دستگاه cnc با لیست قیمت روز

مرکز فروش دستگاه cnc به عنوان معتبرترین شرکت برگزیده داخلی که مدتهاست بهترین و باکیفیت ترین دستگاه های پیشرفته برش کاری را با قیمت مناسب به فروش می رساند، هم اکنون به صورت آنلاین فعالیت می کند.

قیمت دستگاه cnc در این‌ مجموعه به تناسب مراکز دیگر اقتصادی تر است و می توان ادعا کرد که با سابقه درخشان این مرکز، کیفیت محصولات آن در کشور حرف اول را می زند. اگر شما هم‌ می خواهید جزو خریداران خوش شانس این شرکت باشید و بهترین دستگاه cnc را با قیمت ارزان بخرید، همین حالا از طریق پل های ارتباطی با مشاورین این مرکز تماس حاصل فرمایید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ