دستگاه اتوماتیک چوب
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه لبه چسبان / فروش دستگاه لبه چسبان ۷ ایستگاه صنعتی با گارانتی معتبر
قیمت دستگاه لبه چسبان 5 ایستگاه

فروش دستگاه لبه چسبان ۷ ایستگاه صنعتی با گارانتی معتبر

دستگاه لبه چسبان ۷ ایستگاه صنعتی با گارانتی معتبر در فروش ویژه شرکت معتبر ایرانی با زیر قیمت بازار توزیع می گردد. شما می توانید در کمترین زمان ممکن، بهترین و پیشرفته ترین لبه چسبان ۷ ایستگاه را به صورت آنلاین سفارش دهید.

دستگاه لبه چسبان صنعتی ۷ ایستگاه

امروزه، شاید هیچ‌ کس به‌ اندازه صنعتگران و کسانی که در کار تولید مصنوعات چوبی هستند، شاهد تغییرات و پیشرفت های وسیع و چشمگیر نباشند؛ چرا که علم تکنولوژی باعث دگرگونی این حوزه و تمام فرآیند انجام کار آن شده است.
البته علم تکنولوژی و فناوری که با کمک دانش بشری رونق یافته، بر تمامی صنایع رد پایی از خود به جای باقی گذاشته که نتیجه آن تولیدات و اختراعات بسیار مدرن و پیشرفته در تمامی حوزه ها خواهد بود.
اما در صنایع و تولیدی ها، بیشتر از هر ارگانی ما نیازمند دستگاه ها و تجهیزاتی بوده ایم که بتواند با حداکثر توان خود در حداقل زمان ممکن، بیشترین بازدهی را با دقت کافی داشته باشد.
امروزه متخصصین با استفاده از این علم نوین اقدام به تولیدات بسیار منحصر به فردی چون دستگاه لبه چسبان کرده اند که قطعا همین صنعتگران حوزه چوب به اهمیت ماشین لبه چسبان پی برده اند.
لبه چسبان، یک نوع دستگاه بسیار پیشرفته و کارآمدی است که وظیفه آن همانگونه که از نامش پیداست، انجام فرایند لبه چسبانی با بیشترین دقت و سرعت در کمترین زمان ممکن می باشد.
در اصل این دستگاه با افزودن نوار پی‌ وی‌ سی و پلیمر به لبه ورق‌ ام‌ دی‌ اف، نئوپان و مصنوعات مشابه باعث پنهان نمودن نامنظمی های برش و در نتیجه افزایش مقاومت بیشتر می شود، یعنی علاوه بر زیبایی بر مقاومت کار نیز می افزاید.
دستگاه لبه چسبان نیز بنابر کیفیت، نوع، مدل، ابعاد و … دارای انواع مختلفی است که یک نمونه از پرکاربردترین آن دستگاه لبه چسبان ۷ ایستگاه می باشد که تمام فرآیند لبه چسبانی توسط این ایستگاه ها صورت می گیرد.

مشخصات و قابلیت های دستگاه لبه چسبان ۷ ایستگاه

همانطور که اشاره شد؛ لبه چسبانی عملیاتی است که علاوه بر زیبایی کار، باعث افزایش مقاومت قطعات چوبی می شود که این فرآیند تحت تاثیر فشار و حرارت توسط ایستگاه های مخصوص دستگاه صورت می گیرد.
لبه چسبان ها، با توجه به تعداد ایستگاه های نصب شده بروی آن ها، امکان انجام عملیات مختلفی را دارند که در لبه چسبان های ۷ ایستگاه تمامی مرحله چسب زنی توسط این قسمت ها صورت می گیرد.
لبه چسبان های پیشرفته ۷ ایستگاه به نسبت مدل های دیگر، قابلیت بیشتری دارند، چرا که با توجه به تکنولوژی روز طراحی و ساخته شده اند و قطعا دارای مشخصات منحصر به فردتری نیز هستند.

از ویژگی ها و مشخصات بهترین دستگاه لبه چسبان ۷ ایستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای سیستم تنظیم ارتفاع برقی برای تمامی مدل ها
  • بازدهی بالا با بیشترین دقت و سرعت
  • مجهز به پیش گرم کن نوار و روغن زن اتوماتیک
  • دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب
  • دارای ۳ سرعت تغذیه متغیر ۱۲، ۱۶ و ۲۰ متر در دقیقه
  • بسیار پیشرفته و کارآمد
  • دارای اینورتر و پی ال سی با برندهای معتبر جهانی
  • دارای صفحه کنترل پنل لمسی
  • مجهز به سیستم پایدار عملکرد ایستگاه ها بدون نیاز به تنظیم مجدد
  • برخورداری از سیستم عیب یاب الکترونیکی

دستگاه لبه چسبان ۷ ایستگاه

فروش بهترین دستگاه لبه چسبان صنعتی با گارانتی معتبر

دستگاه لبه چسبان ۷ ایستگاه از بهترین و پیشرفته ترین نوع لبه چسبان های تولید شده با علم روز است که بهترین مارک آن توسط شرکت معتبر چسبان بر به فروش می رسد.

این مجموعه برای دسترسی راحت تمامی کاربران، در فضای مجازی و در کمترین زمان ممکن بهترین لبه چسبان های مارک معتبر را به فروش می رساند که قیمت مقرون به صرفه و کیفیت عالی دارند. جهت خرید لبه چسبان درجه یک ۷ ایستگاه با مشاورین این مرکز تماس بگیرید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ