دستگاه اتوماتیک چوب
سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه لبه چسبان / خرید دستگاه لبه چسبان دست دوم با تضمین در کیفیت
قیمت دستگاه لبه چسبان 5 ایستگاه

خرید دستگاه لبه چسبان دست دوم با تضمین در کیفیت

خرید دستگاه لبه چسبان دست دوم با قیمتی مناسب و به صورت آسان از طریق این مجموعه امکان پذیر است. شما می توانید خرید دستگاه لبه چسبان دست دوم را با تضمین بالا در کیفیت عالی با ما تجربه کنید.

دستگاه لبه چسبان چه کاربردی دارد؟

لازم به ذکر است که بگوییم یکی از دستگاه هایی که در صنایع چوب کاربرد بسیار زیادی دارد دستگاه لبه چسبان می باشد، امروزه کارگاه ها و کارخانه های چوب و نجارها از این دستگاه استفاده زیادی می کنند.

لازم است بدانید که دستگاه لبه چسبان دستگاهی است که در ساخت کابینت و مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد و کارش چسباندن نوارهای پلیمری به دور کار چوبی می باشد، چسباندن این نوارها به دور کار مورد نظر سبب مقاومت، استحکام و زیبایی بیشتر می شود.

توجه داشته باشید که بعد از انجام امور برشکاری برای ساخت کابینت کار مورد نظر لبه های تیز و خشنی دارد که وجود این لبه ها زیبایی کار را از بین می برد دستگاه لبه چسبان این لبه های تیز و خشن را از بین برده و نوار پلیمری را به دور آن می چسباند.

شایان ذکر است که دستگاه لبه چسبان کاربردهای زیادی دارد مثلا از این دستگاه در ساخت انواع کابینت، درهای چوبی، کمد، قفسه، مبلمان و سرویس تخت خواب استفاده می شود.

همچنین ایستگاه های موجود در دستگاه لبه چسبان سبب کارایی گوناگون آن شده است که در این جا به تعدادی از این ایستگاه ها اشاره می کنیم:

  • ایستگاه پیش فرز
  • ایستگاه اسپری ضد چسب
  • ایستگاه اره سر و ته زن
  • ایستگاه فرز بالا و پایین
  • ایستگاه کرنر زن
  • ایستگاه اسپری حلال چسب و جلا سنج
  • ایستگاه لیسه
  • ایستگاه پولیش

توجه کنید که دستگاه های لبه چسبان انواع گوناگونی دارند که از انواع آن می توان به دستگاه لبه چسبان اتوماتیک و غیر اتوماتیک و ثابت و قابل حمل اشاره کرد.
دستگاه لبه چسبان قابل حمل برای صفحاتی که ابعاد کوچکی دارند مناسب است و چون بیشتر کارها به صورت دستی انجام می شود به قدرت بدنی بالایی نیاز است و کیفیت کار مورد نظر بسته به مهارت فرد است. اما دستگاه لبه چسبان ثابت مناسب صفحاتی با ابعاد بزرگ است و کارها به صورت اتوماتیک انجام می شود و در نهایت باعث افزایش کیفیت کار مورد نظر می شود.

خرید دستگاه لبه چسبان دست دوم

۴ نکته قبل از خرید لبه چسبان ام دی اف

لازم به ذکر است که قبل از خرید دستگاه لبه چسبان نسبت به تعداد ایستگاه های آن مطلع شوید چرا که تعداد ایستگاه ها در دستگاه لبه جسبان یکی از مشخصه ها و ویژگی های اصلی آن است و هرچه تعداد این ایستگاه ها بیشتر باشد، کیفیت و دقت دستگاه بالاتر است.

به علاوه قبل از خرید دستگاه لبه چسبان باید بدانید که شما چه انتظاری از آن دارید و می خواهید چه کاری برایتان انجام دهد و کدام یک برای برطرف کردن نیاز های شما مناسب تر است.

همجنین نسبت به سرعت دستگاه، سایز و اندازه اش دقت کنید و محصولی خریداری کنید که سایزی متناسب با میزان فضای مورد نظر شما داشته باشد.

قبل از خرید نسبت به کیفیت قطعات به کار رفته در ساخت این محصول دقت فرمایید.

خرید دستگاه لبه چسبان دست دوم با قیمت ارزان تر

این مجموعه به عنوان یکی از معتبرترین شرکت ها فروش و عرضه دستگاه لبه چسبان دست دوم را همراه با بالاترین کیفیت و قیمتی ارزان به صورت بی واسطه و مستقیم برای شما کارگاه ها، کارخانه های چوب و نجاری ها در نظر گرفته است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ