دستگاه اتوماتیک چوب
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه لبه چسبان / دستگاه لبه چسبان دست دوم نوین چوب با بهترین کیفیت
قیمت دستگاه لبه چسبان 5 ایستگاه

دستگاه لبه چسبان دست دوم نوین چوب با بهترین کیفیت

دستگاه لبه چسبان دست دوم نوین چوب را با گارانتی معتبر و بهترین کیفیت به صورت مستقیم از این مرکز رسمی، در کمترین زمان ممکن بدون محدویت مکان با مقرون به صرفه ترین قیمت خریداری کنید.

آشنایی با مشخصات لبه چسبان نوین چوب

همانطور که مستحضر هستید دستگاه لبه چسبان یکی دیگر از ماشین آلات نوظهور صنعت چوب می باشد که در ساخت کابینت و ابزارآلات چوبی بکار برده می شود.
پس از برش ورقه های چوب و انواع ام دی اف لبه‌های آنها خشن و برآمده می شوند که نه تنها زیبایی خوبی ندارند، پس از وصل شدن به یکدیگر نیز جلوه بسیار نامتعارفی به خود می گیرند.
برای از بین بردن لبه های خشن، معمولا از یک لایه ای پلاستیکی استفاده می شود.
کار ماشین لبه چسبان، چسباندن اصولی و محکم، این نوار پلاستیکی در یک بازه زمانی بسیار کوتاه می باشد.

نحوه کارکرد این دستگاه بسیار ساده و فاقد هر گونه پیچیدگی بوده به نحوی که ابتدا لایه مورد نظر به دستگاه وارد شده و لبه های آن چسب می‌خورد. آنگاه نواری که در قسمت وسط دستگاه لبه چسبان وجود دارد، با غلتک به لبه کار وصل و در معرض حرارت قرار می گیرد.
دستگاه لبه جسبان نوین چوب یکی از برندهای مطرح و مورد قبول بسیاری از پیشه کاران حرفه چوب و کابینت سازی است که دارای مشخصات فنی و ظاهری به قرار زیر می باشد.

  • حداقل قطعه کار: ۱۲۰*۱۲۰ میلیمتر
  • ضخامت قطعه کار: ۱۰ تا ۶۰ میلیمتر
  • سرعت جلوبرنده: ۱۲، ۱۶، ۲۰ متر در دقیقه
  • مخزن چسب از بالا: ۳ لیتر
  • فشار باد مورد نیاز: ۶ تا ۸ بار
  • سیستم مترخوان نوار: سفارشی
  • ابعاد دستگاه: ۵۲۰۶*۹۰۰*۱۵۸۰ میلیمتر
  • حداقل قطعه کار: ۱۲۰*۱۲۰ میلیمتر
  • ضخامت قطعه کار: ۱۰ تا ۶۰ میلیمتر
  • سرعت جلوبرنده: ۱۲، ۱۶، ۲۰ متر در دقیقه
  • ابعاد دستگاه: ۵۲۰۶*۹۰۰*۱۵۸۰ میلیمتر

با اندکی دقت و توجه به مشخصات فنی این مارک لبه چسبان می توان به سادگی دریافت که دارای کیفیت ساخت قابل قبولی می باشد. به همین سبب هست که حتی دستگاه لبه چسبان دست دوم نوین چوب، نسبت به بسیاری از برند ها نو موجود در بازار از طرفدارن بسیاری برخوردار است.

دستگاه لبه چسبان دست دوم نوین چوب

چرا دستگاه لبه چسبان دست دوم نوین چوب بخرم؟

همانطور که گفتیم؛ دستگاه لبه چسبان نوین چوب یکی از مدل های باکیفت و تاییدشده در بازار است که توانسته درصد بالایی از رضایتمندی خریداران و کاربران را کسب کند.
لازم به ذکر است که دستگاه لبه چسبان دست دوم نوین چوب نیز همانند مدل های صفر خود از کیفیت و کارآیی قابل قبولی برخوردار هست که داشتن قیمت مناسب و مقرون به صرفه به عنوان یک امتیاز برای نوع دست دوم این دستگاه در مقایسه با مدل های نو خود به حساب می آید.
از آنجایی که شرکت نوین چوب دارای نمایندگی های بسیاری در سطح کشور می باشد، قادر است به صورت گسترده چه بصورت آنلاین و چه بصورت فیزیکی خدمات پس از فروش و همچنین سرویس دهی های لازم را به کاربران خود ارائه دهد. که با توجه به این موضوع می توان دریافت هرگونه اخلال و نقص در قطعات آن براحتی قابل رفع است.

مناسب ترین قیمت لبه چسبان کارکرده

همانطور که مستحضر هستید؛ دستگاه لبه چسبان دست دوم نوین چوب در مقایسه با مدل نو خود از نظر میزان کاربردی تفاوت چندانی نخواهد داشت.
اما از نظر قیمت، تفاوت بسیاری بین آنها وجود دارد.
باید دقت داشت که دستگاه اصل نوین چوب را خریداری کرد. زیرا بعضی از افراد سودجو در بازار با قالب کردن نمونه های بی کیفیت چینی موجود در به جای لبه چسبان نوین چوب کارکرده، شما را متحمل ضرهایی خواهند کرد.

این مجموعه فروش که زیر نظر شرکت نوین چوب به فعالیت خود ادامه می دهد بهترین و کارآمد ترین دستگاهای لبه جسبان دست دوم مارک نوین چوب را باگارانتی و خدمات پس از فروش معتبر به شما عرضه می کند. جهت خرید فقط کافیست با ما ارتباط بر قرار کنید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ