دستگاه اتوماتیک چوب
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه لبه چسبان / نمایندگی فروش دستگاه لبه چسبان نیمه صنعتی پایون
راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

نمایندگی فروش دستگاه لبه چسبان نیمه صنعتی پایون

فروش دستگاه لبه چسبان نیمه صنعتی پایون در نمایندگی تجهیزات کارگاه هم اکنون با شرایط ویژه ای چون همراه داشتن گارانتی، قیمت ارزان و کیفیت بالا به صورت اینترنتی عرضه می گردد.

لبه چسبان نیمه صنعتی پایون و کاربردهای آن

لبه چسبان ها دستگاه هایی مدرن هستند که جهت چسباندن نوار به لبه قطعه های چوبی مورد استفاده قرار می گیرند، چرا که لبه های قطعات بعد از برش دچار ناهماهنگی و زبری می شوند، پس لبه چسبان با چسباندن نوارهایی از جنس پی وی سی عیب کار را می پوشاند و حتی مقاومت آن را نیز افزایش می دهد.
در گذشته جهت چسباندن نوار، دستگاهی نبود و افراد متخصص توسط دست و با سرعت و دقت بسیار پایینی این کار را انجام می دادند.
لبه چسبان ها توسط شرکت های زیادی با امکانات متفاوتی تولید می گردند که لبه چسبان پایون نمونه ای بسیار پیشرفته و کاربردی در بازار است.
این دستگاه با توجه به مدل و نوع تنظیمات دستگاه، دارای انواع متفاوتی چون لبه چسبان اتوماتیک، لبه چسبان منحنی دستی، لبه چسبان هفت ایستگاه و لبه چسبان نیمه صنعتی می باشد.
در لبه جسبان نیمه صنعتی، موتور و گیربکس آن جهت نوار و مخزن چسب دستگاه از یک دیگر جدا بوده و بر خلاف نمونه های دیگر، دارای موتورهای فرز و اره سر و ته زن است.
از مشخصات لبه چسبان های نیمه صنعتی که سبب تمایز آن با انواع دیگر لبه چسبان ها شده، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای غلتک های فشار صنعتی
  • دارای سیلندر پنوماتیک و صفحه PLC
  • قابلیت تنظیم اضافه نوار
  • دارای ۴ ایستگاه و همچنین قدرت موتور حدود ۴۰۰۰ کیلو وات
  • دارای عرض ۸۰ و طول حدود ۱۲۰ میلی متر
  • برق مورد استفاده در این دستگاه: ۳ فاز
از مهم ترین ویژگی هایی که موجب افزایش فروش دستگاه لبه چسبان نیمه صنعتی شده است، می توان به سهولت انجام کار، افزایش سرعت و دقت کار اشاره کرد.

فروش دستگاه لبه چسبان نیمه صنعتی

راه های مناسب دسترسی به لبه چسبان درجه یک و ارزان قیمت

همانگونه که می دانید، تمامی پیشرفت ها و دگرگونی های این عصر به واسطه پیشرفت علم تکنولوژی و تجارت متخصصین است که در همه زمینه ها تاثیر مثبتی دارد.
لبه چسبان نیز نوعی دستگاه بسیار پیشرفته و کارآمد است که توسط شرکت های بسیاری با مشخصات، شرایط، قدرت و حتی سرعت عمل متفاوت طراحی و تولید می گردد.
لبه چسبان پایون که به عنوان برترین مارک شناخته شده و کیفیت بالا در جهان است توسط شرکت پایون تولید و توزیع می گردد.
این برند خارجی که به سبب کیفیت بالای محصول وارد کشور ما می شود توسط نمایندگی فروش دستگاه لبه چسبان نیمه صنعتی عرضه می گردد.
قیمت این دستگاه که طبق نوع کیفیت، مشخصات، نوع روش خرید و غیره مشخص می گردد، در نمایندگی آنلاین بصرفه تر از سایر مراجع می باشد.
اما چگونه می توان به این نمایندگی دسترسی داشت؟ یا کدام روش خرید مناسب ترین راه دسترسی به لبه چسبان نیمه صنعتی درجه یک قیمت مناسب است.

فروش دستگاه لبه چسبان نیمه صنعتی همراه با گارانتی

شرکت فروش دستگاه لبه چسبان نیمه صنعتی که مشتری مداری یکی از اولویت های مهم این مجموعه می باشد، جزو اولین و ثابت شده ترین شرکت های اینترنتی در کشور است.
قیمت لبه چسبان در این مرکز به صورت رقابتی ارائه می شود و دلیل این امر، فروش مستقیم از درب نمایندگی بدون واسطه است که موجب حذف هزینه های اضافی می گردد.
از مهم ترین خدمات این مجموعه به همراه داشتن گارانتی لبه چسبان است که در صورت بروز هرگونه مشکلی دیگر جای نگرانی نخواهد بود.

با روش خرید آنلاین یک تجربه خوبی را کسب کنید و همچنین برای دسترسی به بهترین لبه چسبان قیمت مناسب، از طریق پل های ارتباطی با مشاورین این مجموعه تماس حاصل فرمایید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ