دستگاه اتوماتیک چوب
سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳
خانه / پانل بر کناف / نمایندگی پخش دستگاه پانل بر کناف به بازار ایران
دستگاه پانل بر کناف

نمایندگی پخش دستگاه پانل بر کناف به بازار ایران

دستگاه پانل بر کناف در نمایندگی بزرگ اینترنتی پخش تجهیزات کارگاهی بازار ایران به قیمت روز و کیفیت تضمینی به صورت آنلاین عرضه می گردد.

همه چیزی که از پانل بر کناف نمی دانید

پانل بر نوعی دستگاه پیشرفته ای است که جهت استفاده در صنعت چوب برای انجام عملیات دقیق برش طراحی و تولید می شود. این دستگاه کارآمد دارای تیغ اره بزرگی می باشد که برای برش اندازه های مختلف قطعات به اندازه های کوچکتر به کار می رود البته تیغ اره های گردبر که در انواع پانل برها وجود دارد، باعث استفاده این دستگاه در طیف وسیعتری از حجم کار خواهد شد.
پانل بر نوع دستگاه پیشرفته تر، اره های برقی است اما با این تفاوت که کاربرد بیشتری دارد و موثرترین روش در برش قطعه با دقت و سرعت بالای با نرم ‌افزار‌های مدرن به شمار می رود که به کاربران اجازه رسیدن به بیشترین میزان بازدهی و استفاده از مواد اولیه را می دهد.
این دستگاه در دو نوع عمودی و افقی تولید می شود که جهت انجام فرایند برش، قطعات را ثابت روی میز این دستگاه قرار می‌ دهند، و این قطعه توسط یک اهرم فشار ایمن می‌ گردد، سپس یک تیغه اره روی صفحات مواد اولیه جابجا می‌ شود و عملیات برش را با توجه به برنامه کامپیوتر انجام می دهد.
توجه داشته باشید که انتخاب نوع افقی و عمودی بودن پانل ها به هنگام خرید بسیار مهم است؛ زیرا پانل برهای ایستاده فضای کمتری را آشغال می‌ کنند و برای برش قطعات سایز بسیار بزرگ استفاده می شود.
اهمیت استفاده از این دستگاه و بالا بودن میزان بازدهی آن موجب شد تا بسیاری از شرکت های تولید تجهیزات کارگاهی اقدام به تولید بهترین دستگاه پانل بر کنند.
از این میان شرکت تولید کناف که بهترین پانل بر کناف را طراحی و تولید کرد به عنوان شرکت برتر شناخته شد؛ زیرا محصول آن دارای ویژگی های منحصربفردی است که باعث کاربرد بهتر آن می شود.
در این دستگاه، محل برش بر روی صفحه گچی مشخص می شود و به وسیله تیغه برش کناف یک شیار به عمق حدود ۲ میلیمتر روی قطعه ایجاد می گردد.
صفحه گچی پشت و رو شده که روی آن شیار ایجاد می شود، با وارد کردن ضربه ای، صفحه از محل شیار شکسته می‌ شود و کاغذ پشت صفحه به وسیله تیغه برش خواهد خورد.
این دستگاه به دلیل اینکه در دو سمت پانل شیار ایجاد می‌ کند، کیفیت برش در آن افزایش یافته و لبه قسمت برش خورده کاملا گونیا می گردد که با دستگاه برش قرقره ای آن نیز می توان برش‌ های موج دار با عرض کم اجرا کرد.

دستگاه پانل بر کناف

تولید بهترین پانل بر کناف در ایران

دستگاه پانل بر کناف که جزو برترین برندهای تجهیزات بازار جهان است با کاربرد وسیعی جهت کارآیی بهتر تولید می گردد.
مرکز تولید پانل بر کناف یکی از بزرگترین ‌و معتبرترین های بازار داخلی می باشد که با بهره مندی از تکنولوژی روز و توان متخصصین اهل فن اقدام به تولید دستگاه پیشرفته و کار آمد کرده است.
این مجموعه که جزو برترین تولید کنندگان داخلی است مشتری مداری را که اساس آن ارائه کیفیت و قیمت تضمینی می باشد در اولویت کار خود قرار می دهد.

خرید دستگاه پانل بر با قیمت درب کارخانه

تولید کننده معتبر دستگاه پانل بر کناف قصد دارد تا با فروش مستقیم و بدون واسطه محصولات درجه یک خود را با قیمت درب کارخانه به فروش برساند.

قیمت دستگاه پانل بر در این مرکز منصفانه تر از سایر مراکز می باشد، اول اینکه به صورت مستقیم از درب کارخانه عرضه می گردد و دومین دلیل رعایت حال مشتریان که موجب جلب رضایت آنان و در نتیجه افزایش فروش آن می شود.
بهترین دستگاه پانل بر را همین حالا از بزرگترین مرکز فروش تجهیزات کارگاهی تهیه نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

یک دیدگاه

  1. بازتاب ها: cialis en ligne site fiable

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ