دستگاه اتوماتیک چوب
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / دورکن / قیمت به روز دستگاه دورکن با گارانتی
دستگاه دورکن دست دوم

قیمت به روز دستگاه دورکن با گارانتی

قیمت به روز دستگاه دورکن در مرجع بزرگ فروش تجهیزات کارگاهی بسیار مناسب می باشد. این مرکز باکیفیت ترین دورکن کارگاهی را با قیمت مناسب به همراه گارانتی به فروش می رساند.

آشنایی با دستگاه دورکن و کاربردهای آن

دستگاه دورکن ام دی اف یکی از ابزار برشی پیشرفته و بسیار پر کاربرد است که در کارگاه های چوب و صنایع مرتبط با آن مورد استفاده قرار می گیرد.
دستگاه دورکن دارای تیغ اره بزرگی می باشد که کار برش قطعات چوب را به صورت برش های مستقیم و زاویه دار انجام می دهد.
در برش قطعات چوب به وسیله دورکن، هیچ محدودیتی در برش وجود ندارد و می تواند قطعات کوچک تا قطعات بزرگ و خیلی بزرگ را شامل شود.
برای برش، قطعه چوب روی ریل دستگاه دورکن قرار می گیرد که از روی تیغ اره به وسیله کاربر حرکت داده می شود؛ تا کار برش در قسمت مورد نظر انجام گیرد.

دورکن ها که پیشرفته ترین نوع دستگاه های برشی می باشند، موجب برش دقیق و سریع قطعه چوب می شوند که این امر به دلیل عملکرد ساده و دقیق بدون نیاز به مهارت و تخصص خاص، اپراتوری آسان و استهلاک پایین دستگاه است.
دورکن ها به دو دسته دستی و تمام اتوماتیک تقسیم می شوند:

  • دستگاه دورکن دستی: در این نوع دستگاه تمامی تنظیمات به صورت دستی انجام خواهد شد و میزان سرعت و قدرت انجام کار به نسبت اره برقی بالاتر می باشد.
  • دستگاه دورکن اتوماتیک: در این دستگاه، تمامی تنظیمات به طور اتوماتیک و از طریق یک صفحه نمایشگر انجام می شود که سرعت آن به نسبت نوع دستی بسیار بالاتر بوده و حتی دقت بیشتری نیز در برش دارد.

دورکن ها به لحاظ حرکت در سه نوع ریل دار، واگنی و لوکوموتیوی تولید می شوند که تنها تمایز آن ها در روش کارکرد است.
تمامی دورکن ها دارای اجزای اصلی مشترکی هستند که همگی با هدف انجام کار برش طراحی شده اند: اما می توانند علاوه بر این اجزا، تجهیزات کاربردی دیگری را به جهت تفاوت نوع داشته باشند.
مهم ترین قسمت دورکن ها، موتور دستگاه می باشد که نیروی لازم برای حرکت تیغ اره را تامین خواهد کرد.

قیمت به روز دستگاه دورکن

قیمت به روز دستگاه دورکن چه نرخی دارد؟

دستگاه دورکن نجاری در کارگاه های چوب بسیار کاربرد دارد و قیمت به روز دستگاه دورکن طبق مشخصات آن معین می شود.
این دستگاه کارآمد که امروزه به دلیل پیشرفته بودن و فعالیت عالی، خواهان زیادی دارد و توسط مراکز زیادی تولید و توزیع می شود که هر شرکت یک قیمت جداگانه ای را طبق کیفیت دستگاه مشخص کرده است.
این دستگاه پر کاربرد که توسط معتبرترین مرکز فروش تجهیزات کارگاهی عرضه می گردد دارای کیفیت بسیار بالای است و قیمت به روز دستگاه دورکن این مجموعه مناسب و اقتصادی می باشد.

فروش ویژه بهترین دورکن ام دی اف در ایران

دستگاه دورکن ام دی اف در ایران توسط شرکت های معتبر زیادی تولید و توزیع می شود که البته کیفیت هر کدام از تولید های شرکت های متفاوت متنوع است.
این مرکز تجاری که سال های زیادی است در عرصه توزیع تجهیزات کارگاهی فعالیت می کند با کیفیت ترین نوع دورکن را با قیمت عادلانه به فروش می رساند.

شما کاربران گرامی در فروش ویژه این مرکز می توانید باکیفیت ترین دستگاه را با کم ترین قیمت ممکن خریده و یا جهت اطلاع از قیمت به روز دستگاه دورکن با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ