دستگاه اتوماتیک چوب
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / پانل بر عمودی / مناسب ترین قیمت دستگاه پانل بر عمودی در ایران
قیمت دستگاه پانل بر عمودی

مناسب ترین قیمت دستگاه پانل بر عمودی در ایران

قیمت دستگاه پانل بر عمودی در بزرگترین فروشگاه آنلاین ایران بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد، شما همین حالا می توانید بدون واسطه از ما این دستگاه را با مناسب ترین قیمت سفارش دهید.

تفاوت پانل بر عمودی و افقی

دستگاه های پانل بر، ماشین هایی هستند که برای طراحی و برش ورقه های ام دی اف طراحی شده اند و از سرعت عمل بسیار بالایی برخوردارند.
امروزه مانند بسیاری از ماشین آلات و ابزار دیگر، پانل برها نیز دارای مدل های متنوعی هستند که اغلب بر اساس یک سری فاکتورها تقسیم بندی می‌گردند.
رایج ترین شیوه تقسیم بندی پانل برها بر اساس نوع قرار گیری آنها صورت می پذیرد که عبارتند از: پانل بر عمودی و پانل بر افقی.
همانطور که متوجه شدید؛ ماشین های پانل بر با توجه به چگونگی قرارگیری در کارخانه های چوب یا کارگاه های نجاری، دو نوع عمودی و افقی دارند.

معمولا دستگاه های پانل بر افقی، بصورت افقی و جاگیر قرار می گیرند، اما دستگاه های عمودی به شکل ایستاده در محل مورد نظر نصب می گردند.
برای درک شناخت بهتر و هر کدام و پی بردن به تفاوت های این دو پانل بر به صورت مجزا خصوصیات و ویژگی های هر کدام را در ادامه خواهیم گفت.
دستگاه های پانل بر افقی؛ از نظر طول میز با دستگاه های پانل بر عمودی بسیار متفاوت هستند. زیرا میز این نوع دستگاه بزرگ تر است و این امکان را به کاربر می دهد که هر نوع ورق ام دی اف با هر اندازه ای را با استفاده از آن برش دهد.

قیمت دستگاه پانل بر عمودی

همچنین دستگاه پانل بر ام دی اف افقی دو نوع سیستم برشکاری از جمله ریل هادی استوانه ای و ریل خطی مستقیم دارد. که غالبا نوع استوانه ای دستگاه پانل بر افقی از کیفیت و طول عمر بیشتری برخوردار است.
از دیگر نکات قابل توجه در رابطه با تفاوت پانل برهای افقی و عمودی، اجزای این دستگاه ها می باشد. دستگاه پانل بر افقی قطعاتی همچون میز، تخت برش، راهنمای برش طولی، تیغه اصلی و تیغه شیار زنی دارد.
اما دستگاه های پانل بر عمودی علاوه بر اینکه جای کم تری نسبت به پانل بر ام دی اف افقی اشغال می کند؛ دو مولفه اصلی از جمله قالب اره ای و حامل تیغ اره دارد. همچنین با توجه به شرایط اتوماتیک این نوع دستگاه، نیاز به دخالت هیچ گونه نیروی انسانی نیست.
یکی دیگر از مسائل مهم در رابطه با پانل برهای عمودی این است که دقت برش در این دستگاه نسبت به نوع افقی بسیار زیاد است. پانل برهای عمودی به اندازه ای سرعت بالا دارند که تعداد زیادی از ورق های ام دی اف را می توان در زمانی کوتاه با این دستگاه برش داد.
همچنین دستگاه های نوع عمودی قابلیت برش چندین ورق ام دی اف را به صورت همزمان نیز دارند. بنابراین عمل برش با نوع ایستاده در زمان کوتاهی انجام می شود.

بهترین کیفیت پانل بر عمودی از کجا بخرم؟

اگر به دنبال خرید بهترین و با کیفیت ترین دستگاه پانل بر هستید، به شما توصیه می کنیم به مراکزی مراجعه کنید که دارای اعتبار و سابقه خوبی در این زمینه هستند.
زیرا در این مراکز علاوه بر ارائه مارک ها مرغوب و با کیفیت انواع دستگاه پانل بر، قیمت دستگاه پانل بر عمودی نیز به مراتب از رنج پایینتری برخوردار می باشد.
زیرا اغلب این نمایندگی ها و مراکز اغلب شرایط برقراری یک ارتباط مستقیم و بدون واسطه را برای خریداران با شرکت های تولیدی برقرار می کنند.

قیمت دستگاه پانل بر عمودی

ارزان ترین قیمت دستگاه پانل بر عمودی در نمایندگی آنلاین

قیمت دستگاه پانل بر عمودی با توجه به قابلیت های بهتری که نسبت به دیگر انواع پانل برها دارد به طبع بیشتر است
اما فراموش نکنید؛ قیمت دستگاه پانل بر عمودی در فروشگاه های آنلاین بخاطر حذف یک سری هزینه های اضافی، نسبت به مراجعه حضوری برای خرید مناسب تر می باشد.

پس اگر قصد خرید بهترین پانل بر عمودی با مناسب ترین قیمت را دارید همین حالا می توانید از طریق سایت آنلاین ما به صورت مستقیم برای خرید پیش قدم شوید.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ