دستگاه اتوماتیک چوب
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه لبه چسبان / مناسب ترین قیمت دستگاه لبه چسبان قابل حمل
قیمت دستگاه لبه چسبان قابل حمل

مناسب ترین قیمت دستگاه لبه چسبان قابل حمل

قیمت دستگاه لبه چسبان قابل حمل در مرکز بزرگ تجهیزات کارگاهی مقرون بصرفه تر از بازار عرضه می گردد. این مرکز بزرگ و معتبر، لبه چسبان درجه یک را به صورت اینترنتی به فروش می رساند.

 

انواع لبه چسبان ام دی اف ثابت و پرتابل

لبه چسبان دستگاهی پیشرفته ی کارگاهی است که به جهت چسباندن چسب به لبه های قطعات چوبی مورد استفاده قرار می گیرد. در برش مصنوعات چوبی مانند ام دی اف و نئوپان، لبه‌ هایی خشن و زبری در کناره های کار ایجاد می شود که نیاز است این لبه‌ های ناموزون با نواری نازک مجهز شوند تا کیفیت سطح روکش شده در تمام قطعه حفظ گردد.
این عملیات در گذشته توسط دست و به کندی انجام می شد اما امروزه به همت تولید کنندگان برتر تجهیزات کارگاهی، با ابزاری چون دستگاه لبه چسبان این عملیات به کمک دستگاه به‌ خوبی صورت می‌ گیرد. این دستگاه هم موجب زیبایی مصنوعات می‌ شود و هم مقاومت، سرعت و دقت کار را بالا می برد.
اما عملیات لبه چسبانی صرفا به جهت افزایش زیبایی کار نیست، بلکه مقاومت کار را در برابر حرارت، رطوبت و ضربه بالا خواهد برد.
این دستگاه پیشرفته به دو مدل قابل حمل و ثابت تقسیم می شود.
• لبه چسبان قابل حمل: این دستگاه معمولا برای کارهایی با ابعاد کوچکتر و مصارف کارگاهی به کار می رود. خود این دستگاه با توجه به جنس نواری که استفاده می کند به دو دسته اتویی و PVC تقسیم می گردد.
در لبه چسبان قابل حمل اتویی از نوار های اتویی، برای لبه چسبانی استفاده می کنند. این دستگاه با سشوار باد گرم، چسب پشت نوار را گرم کرده و به صورت دستی می‌ توان لبه چسبانی را آغاز کرد.
اما لبه چسبان قابل حمل PVC یک مخزن چسب گرانول دارد که چسب در این مخزن گرم و ذوب می‌شود، در نتیجه هنگام خروج، نوار PVC به چسب آغشته شده و به لبه کار می‌ چسبد.
• لبه چسبان ثابت: دستگاه لبه چسبان ثابت معمولا برای کارهای لبه چسبانی در مقیاس های بزرگی چون کارگاه های متوسط و بزرگ و کارخانه ها استفاده می شود.
 لبه چسبان های ثابت برای ضخامت های لبه ۰٫۴ تا ۳ میلی متر مناسب می باشند. لبه چسبان های صنعتی با توجه به مدلی که دارند، دارای ۲ تا ۹ ایستگاه هستند:
  •  ایستگاه اسپری ضد چسب
  • ایستگاه پیش فرز
  • هیتلر پیش گرم
  • مجموعه ایستگاه چسب
  • ایستگاه اره سر و ته زن
  • ایستگاه فرز بالا و پایین
  • ایستگاه کرنر زن
  • ایستگاه لیسه
  • ایستگاه اسپری جلا سنج و حلال چسب
  • ایستگاه پولیش

قیمت دستگاه لبه چسبان قابل حمل

آخرین قیمت دستگاه لبه چسبان قابل حمل در بازار

آیا قصد اطلاع از قیمت دستگاه لبه چسبان قابل حمل را دارید؟ یا می دانید بهترین قیمت دستگاه لبه چسبان قابل حمل را در کجا و چگونه می توان تهیه کرد؟
با توجه به این که لبه چسبان در مدل های مختلفی تولید می ‌شود و هریک از این مدل ها دارای مشخصات و حتی عملکردی متفاوت می باشند، قیمت دستگاه لبه چسبان قابل حمل نیز طبق این موارد می تواند متفاوت باشد. مرکز فروش تجهیزات صنعت چوب، بهترین دستگاه لبه چسبان را به صورت اینترنتی و با قیمت زیر بازار عرضه می کند.
در صورت تمایل برای خرید و یا اطلاع از آخرین قیمت لبه چسبان درجه یک در بازار با کارشناسان این مجموعه تماس برقرار نمایید.

سفارش خرید ارزان دستگاه لبه چسبان مارک معتبر

دستگاه لبه چسبان کارگاهی از پیشرفته ترین فرآورده های عصر مدرن می باشد که به صنایع چوب کمک می کند تا با قابلیت و سرعت عملکرد بیشتری فعالیت کنند.
مرکز خرید دستگاه های کارگاهی، برترین لبه چسبان مارک معتبر را همین حالا با مقرون بصرفه ترین قیمت و کیفیت عالی به فروش می رساند. مشتریان گرامی جهت خرید لبه چسبان می توانند با مشاورین این مجموعه تماس بگیرند.
1/5 - (1 امتیاز)
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ