دستگاه اتوماتیک چوب
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه لبه چسبان / فروش ویژه دستگاه لبه چسبان کارگاهی قیمت روز

فروش ویژه دستگاه لبه چسبان کارگاهی قیمت روز

دستگاه لبه چسبان کارگاهی قیمت مناسب را همین حالا در مرکز فروش تجهیزات کارگاهی به صورت اینترنتی تهیه کنید. این مجموعه در فروشی ویژه، لبه چسبان درجه یک را به قیمت زیر بازار عرضه می کند.
پیشرفت تکنولوژی سبب پیشرفت تمامی عرصه ها و در نتیجه ماشینی شدن بسیاری از صنایع شده است. همه ما می دانیم صنعت چوب یکی از صنایع پر کاربرد و فعالی است که نیاز به خرده کاری های بسیاری دارد. لبه چسبان دستگاهی بسیار پیشرفته و مدرن به جهت چسباندن چسب و یا برچسب به لبه قطعه چوب های مورد استفاده می باشد.
برای مثال، در ساخت کابینت و قطعات چوب پس از انجام امور برشکاری، قطعاتی که لبه‌ هایی خشن و برآمده ای دارند که از زیبایی قطعه کاسته و هنگامی که لبه این قطعه ها به یکدیگر وصل می‌ شوند جلوه خوبی ندارند.

در تعریفی ساده تر باید بگوییم؛ دستگاه لبه چسبان وظیفه دارد تا نوار را به لبه قطعات بچسباند.

چگونگی تنظیم دستگاه لبه چسبان کارگاهی و موارد مصرف آن

همانگونه که اشاره شد، دستگاه لبه چسبان حاصل پیشرفت تکنولوژی و رشد مغزهای متفکری می باشند که روز به روز در صدد تولید دستگاه های جدیدی به جهت سهولت انجام کارهای کارگاهی می شود.
این دستگاه کارکرد زیادی پیچیده‌ ای ندارد و نحوه عملکرد آن به این صورت است که ابتدا قطعه به دستگاه وارد می شود تا لبه های آن چسب خورده و نواری که در قسمت وسط آن می باشد با غلتک به لبه کار وصل شود. پس از وصل شدن نوار به لبه قطعه ها از طریق دستگاه حرارت داده می‌ شوند و برای این که زیبایی خوبی داشته باشند، در آخر کار پولیش می گردند.
این دستگاه کارایی زیادی در صنعت چوب دارد که چسب در کار با این دستگاه حرف اول را می‌ زند؛ چرا که کار این دستگاه چسباندن می باشد.
چسبی که قرار است از آن استفاده گردد باید باکیفیت بوده تا قدرت کافی را برای نگه داشتن ورق رویی داشته باشد. چسب‌ های دستگاه نباید رطوبت داشته باشند و در درجه حرارتی ۵ تا ۳۵ درجه نگهداری شوند.
تنظیم دستگاه لبه چسبان کارگاهی بدین صورت می باشد که، این دستگاه مخزنی دارد كه چسب درون آن به شکل گرانول ریخته شده و توسط المنت گرم می شود.
اپراتور به طور خودکار قطعه كار و نوار را با کناره ی گونیای دستگاه تنظیم کرده و داخل آن قرار می دهد، در نتیجه دستگاه، قطعه و نوار را به حرکت درمی آورد و با چرخاندن استوانه آجدار گردان، لبه کار توسط چسب گرم شده آغشته می شود.
در نهایت قطعه و نوار چسب خورده، هر دو با یکدیگر به سمت جلو هدایت می شوند و عملیات لبه چسبانی را انجام می دهند.
توجه داشته باشید که در مدل های اتوماتیک این دستگاه، حرکت نوار به سمت جلو به صورت خودکار انجام می شود و در مدل های غیر اتوماتیک اپراتور با فشار پدال دستگاه با پای خود، نوار را به سمت استوانه هدایت می کند.
بعد از اتمام کار و فعالیت لبه چسبانی، دستگاه اضافه نوار را با تیغه گیوتن جدا می کند و کار لیسه نوار را هم انجام می دهد.

دستگاه لبه چسبان کارگاهی قیمت

دستگاه لبه چسبان کارگاهی قیمت مناسب از کجا سفارش بدهیم؟

مرکز فروش دستگاه چسبان کارگاهی مدت هاست که به صورت اینترنتی فعالیت می کند. این مجموعه در تلاش است تا تمامی خریداران بتوانند از طریق سایت فروش دستگاه لبه چسبان کاگاهی قیمت مناسب، به این مجموعه دسترسی داشته باشند و با ارتباط مستقیم سبب حذف واسطه ها گردند.
شما مشتریان گرامی می توانید همین حالا از طرق کارشناسان فروش این مجموعه سفارش خود را ثبت کنید.

خرید دستگاه لبه چسبان کارگاهی قیمت مناسب درجه یک، دیگر یک رویا نیست، بلکه با روی کارآمدن این سایت شما می توانید با خرید لبه چسبان درجه یک و ارزان قیمت به آرزوهای خود تحقق ببخشید.

فروش بهترین لبه چسبان با گارانتی معتبر

مرکز فروش دستگاه لبه چسبان کارگاهی قیمت این دستگاه را در مقایسه با سایر مراکز رقابتی قرار داده و علی رغم عرضه کیفیت و قیمت مناسب، لبه چسبان را به همراه گارانتی معتبر به فروش می رساند.
جهت خرید دستگاه لبه چسبان کارگاهی باکیفیت با ما تماس حاصل فرمایید.

بی تردید با حذف واسطه ها توسط بازرگانی تمیشه، خریدی مطمئن از کیفیت و قیمت انواع ماشین آلات ام دی اف، نصیب شما خریداران خواهد شد.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ