دستگاه اتوماتیک چوب
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / دورکن اتوماتیک / نمایندگی خرید دستگاه دورکن اتوماتیک
خرید دستگاه دورکن اتوماتیک

نمایندگی خرید دستگاه دورکن اتوماتیک

خرید دستگاه دورکن اتوماتیک با جدیدترین تکنولوژی و بالاترین سطح کیفیت از نمایندگی امکان پذیر می باشد. خرید از نمایندگی معتبر باعث اطمینان از کیفیت و همچنین وجود ضمانت نامه و خدمات پس از فروش برای محصول می باشد.

دستگاه دورکن اتوماتیک نوین چوب

با پیشرفت صنعت و تکنولوژی هر روزه دستگاه هایی تولید می شوند که بر کیفیت کارها و همچنین آسان تر کردن آن کمک می کند.
در صنعت نجاری و چوب ابزارهای بسیار زیادی تولید شده اند که همه این ابزارها به تولید یک کار با کیفیت کمک می کنند.
یکی از ابزارهای کاربردی دستگاه دورکن اتوماتیک نوین چوب می باشد این دستگاه بخش مهم و اساسی از کارهای نجاری را به عهده دارد.
توسط این دستگاه ها می توان برشهای طولی و عرضی همچنین برش های زاویه دار را به راحتی بر روی قطعات چوب با دقت بسیار بالا انجام داد.
دستگاه دورکن اتوماتیک در نمونه های بسیار زیادی وجود دارد که تمامی تنظیمات آن ها با فشردن و یا لمس چند دکمه که بر روی دستگاه تعبیه شده صورت می گیرد و تمامی مراحل کار توسط کاربر قابل کنترل می باشد.
این دستگاه دارای قسمتهای مختلفی می باشد که هر کدام کاربرد خاصی دارد و وجود هر قسمت باعث کیفیت بیشتر دستگاه می شود از جمله:

  • ریل اره دورکن: این ریل ها در سه نوع ساچمه‌ای، واگنی و رولی وجود دارند که وظیفه آن ها این است که ورقه های چوب را به صورت آهسته به جلو و عقب حرکت می دهند.
  • خط زن اره دورکن: قبل از تیغه اصلی قرار گرفته و محل برش را با عمق کم بر روی ورقه های چوب مشخص می کند و موجب می شود که لبه های چوب در هنگام برش لب پر نشود.
  • موتور اره دورکن: با توجه به نوع موتور این دستگاه ها قابل استفاده از برق های تک فاز و سه فاز می باشند که وظیفه آن ها کنترل تمامی قسمتهای دستگاه است.
  • گونیای تلسکوپی: این قطعه برای ایجاد برش های گرد به صورت ایمن لازم می باشد.
  • سیستم روغن کاری: در برخی از نمونه های دستگاه ها روغن کاری کاملاً اتوماتیک انجام می‌ شود اما در برخی دیگر این قسمت به صورت دستی می باشد.
  • تنظیم ارتفاع و زاویه برش: در برخی از این دستگاه‌ ها می‌ توان به صورت برقی ارتفاع برش را تنظیم کرد و زاویه برش را به صورت دستی تنظیم می کنند.

خرید دستگاه دورکن اتوماتیک

قیمت دورکن اتوماتیک در بازار ایران

دستگاه دور کن اتوماتیک یک دستگاه پرکاربرد در صنایع چوب می باشد که با توجه به سیستم هایی که بر روی دستگاه وجود دارد و همچنین نوع موتور آن دارای قیمت های مختلفی می باشد.
این دستگاه دارای مشخصات خاصی می باشد و هر چه که قدرت و کیفیت این محصول بالاتر باشد قیمت آن در بازار ایران بالاتر می رود.
البته قیمت این دستگاه با توجه به نوع خرید که به صورت مستقیم از تولید کننده باشد یا با واسطه از بازار تهیه شود تغییر پذیر می باشد.

خرید دستگاه دورکن اتوماتیک نوین چوب با گارانتی

خرید دستگاه دورکن اتوماتیک نوین چوب به صورت مستقیم از نمایندگی های مجاز و معتبر آن می تواند باعث شود که خریدار از راهنمایی های کارشناسان مجرب که در این نمایندگی‌ها حضور دارند استفاده کرده و تمامی نکات در مورد کار با این دستگاه و شرایط نگهداری آن را بیاموزند.

همچنین خرید از نمایندگی موجب می شود تا این دستگاه را با گارانتی و خدمات پس از فروش آن تهیه کنید وجود گارانتی در هنگام عرضه کالا باعث می‌شود تا خریدار از عملکرد خوب دستگاه اطمینان حاصل کند و با آسودگی خاطر دستگاه دور کن اتوماتیک نوین چوب را بخرد.
به این مطلب امتیاز دهید
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ