دستگاه اتوماتیک چوب
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / دستگاه لبه چسبان / فروش دستگاه لبه چسبان صنعتی با بهترین قیمت
فروش دستگاه لبه چسبان صنعتی

فروش دستگاه لبه چسبان صنعتی با بهترین قیمت

فروش دستگاه لبه چسبان صنعتی به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش فقط در نمایندگی های مجاز و مراکز معتبر امکان پذیر می باشد. در این نوع مراکز انواع مختلف دستگاه از لحاظ ابعاد و سرعت با بهترین قیمت عرضه می شود.

دستگاه لبه چسبان به چه صورت کار می کند؟

در روزگاری نه چندان دور برای زیباتر کردن و همچنین پوشاندن برخی از ایرادات لبه کارهای چوبی و ام دی اف ناچار از نوارهای پشت چسبدار اتویی استفاده می‌شد و توسط استاد کاران ماهر این نوارها با زحمت فراوان به لبه کارهای چوبی چسبانده می ‌شد.
ما امروزه به لطف پیشرفت های علم و تکنولوژی و ساخت دستگاه لبه چسبان صنعتی این وظیفه سخت را برعهده گرفته است و با چسباندن نوارهای پلیمری و چسبی به دور قطعات کارهای چوبی و ام دی اف باعث می‌شود تا این قطعه ها از دوام و زیبایی بالاتری برخوردار شوند و در واقع به نوعی ضد آب می ‌شوند.
این دستگاه برای انجام وظیفه خود دارای چندین بخش مختلف می باشد مانند: بخش نوار جلوبرنده، بخش پیش فرز، بخش اسپری چسب، بخش غلطک فشار، بخش گوش زن و قسمت پولیش و قسمتهای مختلف دیگر که در انواع دستگاه ها متفاوت می باشد.
نحوه کار دستگاه لبه چسبان صنعتی با توجه به انواع بخش هایی که در آن تعبیه شده است قدری متفاوت می باشد اما به طور کلی بدین صورت عمل می کند که:

  • قطعات توسط نوار جلوبرنده وارد دستگاه می شود.
  • توسط دستگاه پیش فرض لبه های کار برشکاری شده و به صورت یکدست می شود.
  • لبه های کار توسط دستگاه گرم شده و برای بخش چسباندن آماده می شود.
  • نوار های پلیمری و pvc به صورت مرحله‌ای بر روی لبه های قطعه‌های کار چسبانده شده.
  • توسط غلتکهای فشار فشرده شده.
  • توسط قسمتهای گوشه‌ گیر و پولیش تمیز شده و کار را آماده می کند.

انواع دستگاه لبه چسبان

یکی از اصول مهمی که در انجام هر تجارت و حرفه‌ای باید به آن دقت کرد تمیزی و استحکام کار می باشد که در کار تولید صنایع چوبی نیز این اصول بسیار اهمیت دارد.
برای اجرای این قوانین و اصول از دستگاه های خاصی استفاده می شود که لبه ها و زاویه های برش را به طور کاملا استاندارد و یکنواخت پوشش می‌دهد و زیبایی خاصی را به کار می‌دهد.
دستگاه لبه چسبان در انواع مختلفی وجود دارد و می‌ توان به طور کلی به دو دسته قابل حمل و ثابت تقسیم بندی کرد هر کدام از این دو مدل بسته به بخشها و ایستگاه هایی که در آن ها تعبیه شده است متفاوت می باشند.

  1. دستگاه لبه چسبان قابل حمل: از این دستگاه برای صفحاتی که ابعاد کوچکتر دارند استفاده می شود و کار با این دستگاه نیاز به نیروی بدنی زیادی دارد.
  2. دستگاه لبه چسبان ثابت: این دستگاه اندازه بزرگتری که دارد می تواند باعث افزایش سرعت کار شود و همچنین کیفیت کار انجام شده نسبت به نمونه قابل حمل بالاتر می باشد.

فروش دستگاه لبه چسبان صنعتی

فروش دستگاه لبه چسبان صنعتی با قیمت روز

با توجه به کارکرد بسیار بالایی که دستگاه لبه چسبان صنعتی در کارهای چوبی و ام دی اف دارد لازم است که این دستگاه با قیمت روز به فروش برسد با همه افرادی که به این محصول نیاز دارند می توانند به راحتی آن را تهیه کنند.
برای فروش دستگاه لبه چسبان باید به خریدار توضیحات کامل را داد و با توجه به نوع کاربری و زمانی که صنعتگر به آن نیاز دارد بهترین نوع و مدل دستگاه را با قیمت روز به آن ها معرفی کرد.

میزان برقی که دستگاه مصرف می‌کند و همچنین ابعاد دستگاه و وجود ضمانتنامه پس از فروش عوامل مهمی می باشند که در فروش این دستگاه با قیمت مناسب تاثیر گذار می باشد.
3/5 - (1 امتیاز)
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید لبه چسبان نیمه صنعتی

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY + بهترین قیمت فروش

دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون مدل PA 1500NY با بهترین قیمت فروش، در بزرگ ترین …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ