دستگاه اتوماتیک چوب
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / پانل بر افقی / فروش دستگاه پانل بر اتوماتیک پایون
فروش دستگاه پانل بر پایون
فروش دستگاه پانل بر پایون

فروش دستگاه پانل بر اتوماتیک پایون

فروش دستگاه پانل بر پایون مدل اتوماتیک، با قیمت روز بازار و بدون واسطه، می تواند خریدی اقتصادی را برای خریداران رقم بزند. شما می توانید همین حالا از طریق مجموعه تمیشه اقدام به خرید نمایید.
از جمله شرکت های عرضه کننده دستگاههای صنعتی چوب در ایران برند پایون بوده که فروش نمونه دستگاههای برش و  پانل بر اتوماتیک آن، بواسطه این مجموعه انجام می شود.
پانل بر اتوماتیک جزو دستگاههای برش به شمار می آید با این تفاوت که از نظر قدرت و کارایی بسیار پیشرفته تر هستند. دستگاههای پانل بر با قدرت موتور ۲۰ اسب بخار توانایی برش ورق های ام دی اف تا ضخامت ۹۰ میل را بصورت مستقیم دارند. از آنجایی که این دستگاه مجهز به نرم افزار بهینه ساز بوده می تواند بهترین چیدمان را در ابعاد دریافتی بر روی ورق های ام دی اف انجام داده و در آخر کمترین ضایعات را تولید کند. برای کارگاههای صنعتی این دستگاه می تواند بهترین انتخاب باشد چرا که قابلیت برش ۵ ورق ۱۸ میل را بطور همزمان دارد و بدلیل سنگین بودن وزن دستگاه در اثر کارکرد طولانی مدت جابجا نمی شود.

دستگاه پانل بر پایون
دستگاه پانل بر پایون

قیمت دستگاه پانل بر mdf پایون

قیمت دستگاه پانل بر ام دی اف پایون با توجه به نو یا کارکرد بودن این دستگاه، نوع خدمات پس از فروش، راندمان دستگاه و غیره می توانید متغیر باشد. در نمایندگی تمیشه آخرین و به روزترین لیست قیمت پانل بر mdf پایون به عرضه می رسد.

فروش دستگاه پانل بر پایون

در نمایندگی فروش دستگاه پانل بر پایون شما می توانید بدون هیچ واسطه ای، سفارش خرید مستقیم خود را ثبت کنید. مزیت این موضوع، خریدی کاملا اقتصادی تر از سایر مراکز فروش ماشین آلات ام دی اف بوده است. پس همین حالا جهت دریافت مشاوره رایگان و سپس ثبت سفارش، اقدام نمایید.

4.2/5 - (4 امتیاز)
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش دستگاه لبه چسبان اتوماتیک ایگل دسته دوم

فروش دستگاه  لبه چسبان اتوماتیک دسته دوم، تولیدی شرکت ایگل مدل آلفا با شرایط ویژه …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ