دستگاه اتوماتیک چوب
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / لبه چسبان اتوماتیک / لیست قیمت دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون
قیمت دستگاه لبه چسبان اتوماتیک
لیست قیمت دستگاه لبه چسبان پایون

لیست قیمت دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون

از آنجایی که دستگاههای لبه چسبان اتوماتیک شرکت پایون براساس حجم کار در انواع متنوع و با تعداد ایستگاههای مشخص عرضه می شوند، لیست قیمت متفاوتی دارند. شما می توانید از طریق نمایندگی تمیشه، بهترین قیمت خرید لبه چسبان اتوماتیک پایون را دریافت و سپس سفارش مستقیم دهید.

معرفی دستگاه لبه چسبان اتوماتیک MDF پایون

از فاکتورهای مهم انتخاب دستگاههای صنعتی چوب، حجم کار مورد انتظار است. براساس ظرفیت کار دستگاهها به دو دسته کارگاهی و خدماتی تقسیم می شوند. در بین دستگاههای لبه چسبان اتوماتیک، تعداد ایستگاه ها نشان دهنده قدرت دستگاه در انجام عملیات های قابل اجرا برای پرداخت نوار لبه می باشد. برای استفاده بهینه از ابزارها و تیغه های موجود در دستگاه، سرعت محصول مورد نظر یک فاکتور مهم بشمار می آید. کیفیت و نوع قطعات مکانیکی موجود در دستگاههای لبه چسبان جهت نگه داشتن تنظیمات دستگاه در مدت زمان طولانی و بالا بردن عمر مفید دستگاه تاثیر گذار است.
شرکت پایون به عنوان یکی از برندهای تولید کننده دستگاههای صنعتی چوب در بین مشتریان محبوب بوده و ارائه کننده انواع مختلف از لبه چسبان، دستگاه برش، پرس وکیوم، مکنده و … در کیفیت های بسیار عالی و با لیست قیمت متفاوت می باشد.
دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون در مدل های مختلف عرضه می شود. از جمله مشخصات این دستگاه می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • مجهز به فک برقی اتوماتیک
  • دارای صفحه کنترلر لمسی
  • مجهز به سیستم کوئیک فانکشن
  • دارای قابلیت تکفاز شدن بدون کاهش قدرت دستگاه
لبه چسبان اتوماتیک پایون
لبه چسبان اتوماتیک پایون

قیمت دستگاه لبه چسبان اتوماتیک

قیمت دستگاه لبه چسبان اتوماتیک با توجه به عوامل و پارامترهای مختلفی، می تواند تغییراتی داشته باشد. در حال حاضر شما می توانید آخرین و به روزترین قیمت لبه چسان اتوماتیک پایون را از کارشناسان نمایندگی تمیشه، استعلام نمایید.

خرید لبه چسبان اتوماتیک پایون از بازرگانی تمیشه

با توجه به اینکه توسط مجموعه تمیشه، تمامی واسطه ها حذف شده، خرید لبه چسبان اتوماتیک پایون با قیمتی کاملا اقتصادی امکان پذیر شده است.
خریداران می توانند پس از دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید، خریدی آگاهانه را انجام دهند. شما می توانید بهترین قیمت دستگاه لبه چسبان اتوماتیک پایون را در بازار تهران، از این نمایندگی در چهاردانگه، سفارش داده باشید.

سوالات متداول شما

عوامل موثر بر قیمت لبه چسبان کدام اند؟

قیمت دستگاه لبه چسبان ام دی اف با توجه به عواملی همچون تعداد ایستگاه ها و برند آن، می تواند متغیر باشد. در نمایندگی تمیشه، به روزترین نرخ لبه چسبان ارائه می شود.

نکات مهم در خرید لبه چسبان چیست؟

در هنگام خرید دستگاه لبه چسبان، توجه به اندازه دستگاه، نوع برق مصرفی، تعداد ایستگاه و غیره، اهمیت ویژه ای دارد.

4/5 - (7 امتیاز)
جهت خريد و فروش اين محصول ميتوانيد با کارشناسان ما در ارتباط باشيد:
مديريت فروش: خانم لياقي
راه هاي ارتباطي:
شماره موبايل: 09119989647
کانال تلگرام: sanatchobiran@
پست الکترونيکي: liyaghi.mdf@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش دستگاه لبه چسبان اتوماتیک ایگل دسته دوم

فروش دستگاه  لبه چسبان اتوماتیک دسته دوم، تولیدی شرکت ایگل مدل آلفا با شرایط ویژه …

دیدگاهتان را بنویسید

واتس اپ